Poikkea Jyrkkälään! Pizzeriaan ei vahingossa eksy. Jyrkkälässä on 1300 asukasta, eikä läpikulkua ole. Paikka on kuitenkin käynnin arvoinen, siisti, valoisa ja laadukas. Lounastarjous 9,90€ on hintansa arvoinen. Alkusalaatti oli tuore ja koottu laadukkaista aineista. Söin Empire Specialin ja esim. tuplajuustoa oli todella reilusti, muutenkin pizza oli iso ja maukas. Liha on aitoa naudanlihaa. En ollut käynyt Jyrkkälässä vuosikymmeniin, tämähän on nykyään tosi viihtyisä ja siisti paikka.
Menuuya
Pizzat
▾
Pannupizzat
▾
Perhepizzat
▾
Hampurilaiset
▾
Kebabit
▾
Kana-annokset
▾
Falafelit
▾
Sormisyötävät
▾
Salaatit
▾
Juomat
▾
Pizzan täytteet
Erityistoiveet
Lisätäytteet
Makhaayaddu way xiran tahay
Waad fiirin kartaa menu-ga, laakiin dalabku wuxuu suurtagal yahay kaliya saacadaha shaqada. Mar kale waxay furmaysaa 11:00.
Maqaaxida la beddelo?
Dambiilka
Manhattan best foodMacluumaadka Xiriirka
- 📍 Jyrkkälänkatu 1, 20210 Turku
- 📞 022397009
- ✉️ nasir244@hotmail.com
Hababka Dalbitaanka
Lacagta gaadiidka
Ugu yaraan dalabka gaadiidka: 15,00 €
Saacadaha shaqada
Dib u eegista Google
4,3 ★★★★☆ (287)Jyrkkälän manhattan best food. Otin kebab ristikoilla! 5/5⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️Harmi kun unohtui nälissään kuvata annos. Hyvän kokoinen,lihas reilusti, perunat täydelliset. Tilat todella siistit ja juuri remontoitu, ystävällinen asiakaspalvelu. Sai valita mieto-keskivahva-väkevä ja paprika/valkosipuli majo. Vei kielen mennessään, hyvät soossit. Tuli uusi kantapaikka itselle! Mieleen tuli orikedon taverna tuosta annoksesta, jopa parempana!
Mukavan "turkulainen" ja persoonallinen tapa ottaa vastaan ja palvella asiakkaita. Lähellä töykeyttä, mutta ei kuitenkaan. Osui hyvin omaan huumorintajuun.
Valitettavasti pizza - Americana - ei oikein vastaa odotuksia. Pohja rakenteeltaan ok, mutta niin se kuin täyte olivat mauttomia: suolatonta, tomaatitonta, ja etenkin aurajuustoa oli vain nimeksi. Ja samassa hengessä etenkin kinkku voisi olla ihan vain laadukkaampaa.
Testattii darrasafkat tänään täältä. Oikein pätevä kebu annos, rullakebu ja pizza. Olo helpotti ja ruoka maistui 👌🏻
Siisti paikka, joskin kohdalle osuneet kaksi rikkinäistä tuolia vähän heikentävät laatumielikuvaa. Ystävällinen henkilökunta ja hintaan nähden kookas ruoka, joskin hampurilainen ehkä hiukan hailakka. Ruoka silti maukasta ja nälkä pysyi loitolla pitkään!
Isha: Google Maps